T7
Första tävlingen för T7 gruppen som Jag och Elin har hand om. Kan bara säga fy fan vad stolta vi är av våra barn som var med på tävlingen i dag. I T7 gruppen så går det bara 5 st och tre var med på tävligen och tillsammas så blev det 4 st brons som dom tog och det här var allså deras första tväling någonsin. Snacka om att dom då har bra tränare. Och Jag och Elin har så underbara barn som verkligen lyssnar och tar in allt som vi säger och visar dom.
I dag blev det 1 brons i rygg, 2 brons i bröst och 1 brons i frisim. Som våra barn tog tillsammans. Så nu till nästa tväling så blir det till att sikta på silver.
Har även i dag varit med Elin på Ikea och Marieberg en sväng och sen så åkte jag till älsklingen och var med han. Ja och nu så sitter jag här hemma och inte gör så mycket lyssnar på musik och tar det lungt in för morgon dagen då jag och syrran ska åka med mormor och morfar på en teateresa till skara under dagen.
I dag blev det 1 brons i rygg, 2 brons i bröst och 1 brons i frisim. Som våra barn tog tillsammans. Så nu till nästa tväling så blir det till att sikta på silver.
Har även i dag varit med Elin på Ikea och Marieberg en sväng och sen så åkte jag till älsklingen och var med han. Ja och nu så sitter jag här hemma och inte gör så mycket lyssnar på musik och tar det lungt in för morgon dagen då jag och syrran ska åka med mormor och morfar på en teateresa till skara under dagen.
Kommentarer
Trackback